Jeżeli nie są Państwo zainteresowani kupnem przyczepy wyposażonej w tablicę drogową U26a (lub innej) to proponujemy takie tablice w wersjach wolno-stojących lub do zabudowy na pojazdach, przyczepkach klienta.
W celu zamówienia tablicy do zabudowy na przyczepce prosimy o kontakt oraz podanie wymiarów Państwa przyczepki.
Czas realizacji takiego zamówienia wynosi 2-3 tygodni.
Możliwe jest samodzielne zamontowanie tablicy lub zlecenie tego naszym monterom.
Jeżeli są Państwo zainteresowani wynajmem sygnalizacji wahadłowej to zapraszamy do złożenia zapytania o dostepność sygnalizacji we wskazanym przez Państwa okresie.
Oferujemy atrakcyjne warunki najmu oraz dostawę naszym transportem na miejsce docelowe.
W celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z naszym działem handlowym:
Telefony:
+48 888 838 503
+48 601 867 054
dh@sygnalizacjawahadlowa.pl
PROMOCJA STERTECH
Informacja o aktualnej promocji na asortyment STERTECH
Przyczepa ostrzegawcza jednoosiowa SILEZIA. Tablica U-26a. Strzała świetlna 22 lampy LED.
ZOBACZ CENĘ przyczepy wraz z tablicą zamykającą U26a
Dostawa na terenie całego kraju. Prosimy o kontakt w celu uzyskania szerszych informacji
OPIS PRODUKTU
PRZYCZEPA
1. Typ – Silesia / Producent – firma Wiola
2. Konstrukcja Przyczepy:
zespół jezdny jednoosiowy firmy ALKO
dyszel
koła 155 R 13
koło podporowe (podparcie)
konstrukcja ramy o podwyższonej wytrzymałości wykonana z profili stalowych ocynkowanych ogniowo.
płyta podłogowa wodoodporna, antypoślizgowa.
3. Wymiary skrzyni ładunkowej
długość – 2920 mm
szerokość – 1420 mm
wysokość – 380 mm
4. Ładowność
DMC 750 kg
TABLICA OSTRZEGAWCZA DROGOWA U26a
1. Wymiary tablicy 2200×3600 mm (wg warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych DZ.U.220 z dn.23.12.2003r.) Podzielona na dwie części (dół i góra)
2. Konstrukcja z profili stalowych ocynkowanych ogniowo
3. Blacha ocynkowana 1mm, oklejona folią II gen.
4. Znak C9 lub C10 z ręczną regulacją ustawienia strzałki
5. W górnej części tablicy pulsatory LED ф340 mm – 2szt
6. Strzała świetlna składająca się z 22 lamp ф200 mm – LED
7. Sterownik z funkcjami wyświetlania sekwencji strzały świetlnej w technice mikroprocesorowej
KONSTRUKCJA NOŚNA I WYPOSAŻENIE
1. Konstrukcja łącząca przyczepę z tablicą wykonaną z profili stalowych typu „L”
2. Składanie górnej części tablicy ręczne ze wspomaganiem siłowników gazowo-sprężynowych
3. Podpory stabilizujące przyczepę z tyłu 2szt
4. Pojemnik na akumulator
Opcjonalne wyposażenie (opłata dodatkowa):
1. Przyczepa
koło zapasowe
hamulec najazdowy
plandeka
układy stabilizujące
2. Tablica U26a
zdalne sterowanie (radiowe)
napęd strzały znaku ( C9 lub C10 )
napęd podnoszenia tablicy górnej
3. Konstrukcja nośna i wyposażenie
otwieranie dolnej części tablicy
najazdy
pojemnik na dwa akumulatory
Promocja ważna do odwołania.
Zapraszamy do zapoznania się z pozostałą ofertą przyczep ostrzegawczych oraz tablic drogowych zamykających wolno-stojących lub do montażu na pojazdach
Przyczepa ostrzegawcza jednoosiowa SILEZIA – Tablica U-26a – Strzała 22 lampy LED
- Za pierwszą sygnalizację świetlną uznaje się urządzenie zamontowane na skrzyżowaniu ulic Bridge Street i New Palace Yard w Londynie, niedaleko Pałacu Westminsterskiego. Kostruktorem jej był inżynier kolejnictwa J. P. Knight. Sygnalizację uruchomiono 10 grudnia 1868. Był to sterowany ręcznie semafor z lampą gazową, która wysyłała zielone i czerwone sygnały. Instalacja działała do 2 stycznia 1869, kiedy to nastąpił wybuch gazu.
- 1914 – pierwsza elektryczna sygnalizacja świetlna (zielono-czerwona), Cleveland (USA)
- 1918 – zaczęto stosować oznaczenie trójkolorowe, Nowy Jork (USA)
- 1922 – po raz pierwszy skoordynowano sygnały na sąsiednich skrzyżowaniach, Salt Lake City (USA)
- 1928 – uruchomiono pierwszą sygnalizację uzależnioną od sytuacji w ruchu (akomodacyjną), reagującą na sygnał klaksonu samochodu, Baltimore (USA)
- 1933 – po raz pierwszy zastosowano sygnalizację wzbudzaną przez pieszych
- 1959 – sygnalizacja uliczna zaczęła być sterowana komputerowo, Toronto (Kanada)
Sygnalizacja świetlna w Polsce
- Pierwsza sygnalizacja świetlna została zamontowana na skrzyżowaniu Alei Jerozolimskich i ulicy Marszałkowskiej w Warszawie w 1926 roku. Po wojnie, wraz z odbudową miast i ulic instalowano równocześnie sygnalizację świetlną.
- 1967 – pojawiła się pierwsza sygnalizacja wzbudzana przez pieszych (ul. Grójecka, Warszawa)
- 1968 – po raz pierwszy w Polsce zastosowano system skoordynowanego sterowania sygnalizacją, Warszawa
- 1974 – uruchomiono pierwszą w pełni akomodacyjną sygnalizację wielofazową.
(Wikipedia)
Proponujemy zestaw który:
- Pracuje sygnalizacji bez konieczności synchronizacji – istnieje możliwość programowania sterowników na końcach odcinku przewężenia
- Zapewnia włączenie żółtego światła pulsującego sygnalizatora w przypadku awarii żarówek
- Umożliwia pracę w różnych zastosowaniach np.:
- skrzyżowania na których są prowadzone prace drogowe
- powodujące zastosowanie ruchu wahadłowego z kilku kierunków
- skrzyżowania typu „T” – połączenie ruchu wahadłowego w 2 kierunkach z dodatkową drogą na odcinku przewężenia
- Przy konieczności zastosowania sygnalizacji w przypadku przejścia dla pieszych na odcinku przewężenia
- Przy pracy kilku zestawów sygnalizacji wahadłowej na większym odcinku możliwość zaprojektowania „FALI ŚWIATŁA ZIELONEGO” zwiększającej płynność ruchu pojazdów
- Praca zestawu w trybie dobowym (różne programy w zależności od pory dnia)
- Praca sygnalizacji w trybie tygodniowym z możliwością ustawiania różnych programów w zależności od dnia tygodnia (np. dni robocze – oraz weekend)
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą sygnalizacji wahadłowych na naszej stronie oraz w sklepie internetowym.
W swojej ofercie posiadamy lampy ostrzegawcze:
- Lampy drogowe zmierzchowe
- Lampy drogowe dzienne
- Lampy wczesnego ostrzegania
- Fale świetlne
- Belki świetlne – lampy zespolone – na pojazdy
Realizujemy indywidualne zestawy w dowolnych konfiguracjach.
W ofercie posiadamy strzałki świetlne z wkładami halogenowymi lub energooszczędnymi diodowymi LED.
Tablica drogowa U-26a – wykonana w wersji do montażu na pojazdy lub wolno-stojąca.
Specyfikacja tablicy ostrzegawczej u26a
1. Wymiary tablicy 2200×3600 mm (wg warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych DZ.U.220 z dn.23.12.2003r.) tablica jest podzielona na dwie części (dół i góra)
2. Konstrukcja wykonana z profili stalowych ocynkowanych ogniowo
3. Blacha ocynkowana 1mm, oklejona folią II gen.
4. Znak C9 lub C10 z ręczną regulacją ustawienia strzałki znaku
5. W górnej części tablicy pulsatory energooszczędne LED ф340 mm – 2szt
6. Strzała świetlna składająca się z 22 lamp ф200 mm – halogen lub LED
7. Sterownik z funkcjami wyświetlania sekwencji strzały świetlnej wykonany w technice mikroprocesorowej.
Tablica sygnalizacyjna U-26 w połączeniu ze światłem diodowym pozwala optymalnie oznakować i zabezpieczyć roboty drogowe.
Strzała świetlna umożliwia przekierowanie ruchu na pas nie objęty robotami zapewniając pełne bezpieczeństwo na drodze.
Oferujemy pełną gamę tablic drogowych ostrzegawczych, sygnalizacyjnych, zamykających U26, U26a, U26b, U26c, U26d, U27.
Tablice wyposażone są w lampy energooszczędne LED lub HALOGEN. Proponujemy tablice drogowe zarówno w wersjach wolnostojących, do montażu na pojazdach lub zamontowane na przyczepach.